Uitbesteden technisch beheer
Het beheren en onderhouden van de hardware en software van uw backup en archiefoplossing is essentieel voor de betrouwbaarheid en veiligheid. Maar opbouwen en op peil houden van eigen capaciteit en technische kennis van de infrastructuur is soms niet haalbaar.
Hardware en software beheerd door OSP
OSP voert het technisch beheer en ondersteuning uit op uw eigen eigen Backup en archief-oplossing conform een Service Level Agreement (SLA). We kunnen op uw omgeving voorspelbare reactie- en oplostijden afgeven vanwege onze hoge mate van specialistische kennis, ervaring en routine. Mogen we voor u ook een SLA opstellen? Neem contact op voor een intakegesprek.

Resultaatverplichting
Uw specifieke eisen zijn het startpunt naar een passend pakket. Is best effort genoeg of wilt u garanties voor oplostijden of beschikbaarheid van een specialist in geval van calamiteiten

Uitbesteden aan OSP
Supported
Heeft u zelf capaciteit en technische kennis in huis?
Kies een expert op afroep voor hulp bij Incidenten en wijzigingen. Inzet is op basis van een inspanningsverplichting
Managed
Kampt u met beperkte eigen capaciteit of technische kennis?
Kies voor technisch beheer van uw backup infrastructuur door OSP
Operated
Uw IT helpdesk laat alle operationele (technische) taken uitvoeren door OSP
Managed Backup van uw eigen omgeving is uit te breiden met Managed Backup Vault voor een externe kopie van uw backups (air-gap)
Uw voordelen
- Uw Hardware en Software altijd up-to-date
- Voorspelbare oplostijden bij problemen en calamiteiten
- Een centraal aanspreekpunt
- Specialistische kennis binnen handbereik
- Bewaking processen en Management rapportage
- Voorspelbare kosten